Zwolle 15 januari 2005:


Baanlengte: 85 meter
Sleepwagen: Keep Moving
Baan: kleibaan
Klassering: iedereen rijdt 1 keer; bij meerdere F.P.'s is er een finale
Regels: NTTO-reglement

Vrije Klasse tot 3500 kg (sessie 1)
1
Delta Lloyd Simply Irresistible
F.P.
81,06
2
Green Monster (D)
F.P.
78,33
3
Desperate Dan (GB)
80,52
 
4
Bandit
77,82
 
5
Beverol Eager Beaver
77,69
 
6
Total Insanity
77,56
 
7
Whispering Giant
74,63
 
8
Intertechno Lambada
66,64
 
9
The Judge
65,20
 
10
Thunderbird
56,65
 
11
Rising Star
30,38
 

Minipullers tot 950 kg (sessie 1):
1
Gompie
F.P.
79,63
2
Lambada VI
F.P.
61,64
3
The Challenger
76,82
 
4
Landy
73,95
 
5
Little Dan (GB)
59,99
 
6
Let's Try
59,77
 
7
Jackass
56,91
 
8
Dirty Herrie
43,38
 
9
Beverol Exception
39,62
 
10
Hot Head (D)
20,45
 

Vrije Klasse tot 4500 kg (sessie 1):
1
Green Fighter (D)
F.P.
86,66
2
Rising Star
F.P.
76,99
3
Desperate Dan (GB)
F.P.
76,96
4
Kiepenkerl (D)
F.P.
76,39
5
Intertechno Lambada
F.P.
56,47
6
Whispering Giant
83,55
 
7
Red Diamond
65,35
 
8
Super Kasper
58,17
 
9
Thunderbird
55,94
 
10
The Judge
5,49
 

Two Wheel Drive tot 2600 kg (sessie 2):
1
Sledge Hammer
F.P.
 
2
Heart 2 Beat
84,30
 
3
Spronk No Illusion
78,86
 
4
Thunderstruck
77,05
 
5
Cloud Nine
74,98
 
6
Legend and Hero (GB)
73,82
 
7
Rattle 'n Hum
71,60
 
8
No Limit
71,57
 
9
Intertechno Predator
69,69
 
10
Wissels Butterfly Morning
dis
 

Vrije Klasse tot 4500 kg (sessie 2):
1
Green Fighter (D)
F.P.
80,20
2
Delta Lloyd Simply Irresistible
F.P.
73,64
3
Rising Star
F.P.
73,46
4
Kiepenkerl (D)
F.P.
71,03
5
Desperate Dan (GB)
F.P.
69,87
6
Whispering Giant
81,39
 
7
Thunderbird
56,92
 
8
The Judge
24,18
 

Alky Superstock tot 3500 kg (sessie 2):
1
Maximum Risk
F.P.
79,53
2
Magkal Bits 'n Pieces
F.P.
78,99
3
Red Fever (GB)
F.P.
78,70
4
Heart of the Eagle
F.P.
77,59
5
Red Zone
F.P.
70,00
6
d'n Aerdvruter
F.P.
--
6
Best Solution (D)
F.P.
--
8
Judgement Deere (GB)
84,56
 
9
Second Chance (D)
81,77
 
10
Berner Bits 'n Pieces
77,16
 
11
Red Alert (GB)
76,82
 
12
Silver Bullet
74,28
 
13
Green Muscleman II
dis